Friday, December 28, 2012

SB - PJ - SA - SB

Semalam aku on leave, ada hal di Putrajaya. Urusan settled dalam pukul 2 pm. Penat dan lapar. En K dah la baru je balik pagi tadi, baru habis dismantle. Kesian juga kat dia, tapi tu la...dah la bawa kiddos juga, ni En K la punya suggestion. Lepas settle, kitorang ke Shah Alam pulak. Ingatkan nak pegi Space U8, tapi sms Abby dan Muni dua2 pun x jawab, so malas nak cari, last sekali kitorang ke SACC Mall aje. Terus cari restoran sebab lapar sangat....pagi tadi breakfast cincai aje. Pilih-pilih last skali ktrg masuk Uncle K Kopitiam. En K order Nasi Beriani Daging, aku lak order Nasi Khabsah Kambing. Haqimie order roti canai je. Sedap Nasi Khabsah tu, lagi sedap dari yang pernah aku makan kat restoran nasi arab yang real punya.

Lepas tu jenjalan ke Giant kejap, cari bahan-bahan nak buat marble cake untuk Yong yang mengorder since malam esok aku akan balik kg, mak nak stay kat rumah Yong pulak. Tapi hari ni cuaca sangat mendung, tapi sangat panas...dan aku sekarang pun tengah sakit kepala. Nak buat kek ni kena buat malam ni, esok tak sempat, sbb lepas balik keje terus nak bertolak.

Memula ingatkan nak buat carrot cake sama, tapi rasanya tak larat kot....

No comments: