Thursday, October 23, 2008

2nd Job

2nd job kat EXPO, DJ. As DTP Assistant. Ekceli dah kali kedua aku apply kat sini, baru la panggil interview then dapat. Alhamdullillah sebab dapat keje ni time aku ada krisis ngan housemates yang sengal dulu. Time ni aku menyewa sama dengan bakal adik ipar, Yus. Few months lepas tu, aku bertunang ngan Papa.

Ada la dalam 3 tahun lebih jugak kat sini, dah jadi controller tapi gaji masih di tahap lama. Dari single, tunang, kawin, dapat Haqimie. Few months lepas dapat Haqimie, aku pon keje kat tempat skang ni. Keje kat sini syiok, just bab gaji ngan management je yang tak bes. Dan bila Soul@Liza benti, tetiba je aku pon nak benti jugak. Tak best la, takde member sekepala. Lagipon dah kawen dah ada anak, cam tak syok lak gaji ciput je, tak caya tanya Liza, kan Liza kan?

Photobucket
Dengan Abang Khairul (my mentor other than Abg Yan), sori girl can't remember ur nama la - ditujukan ke Chinese girl tuh

Photobucket
Dengan Eila

Photobucket
Time nih nak abihkan kodak aje, time tu mana de digi cam lagik, tu main sumbat je sesapa - anw ni sumer officemates

I wish EXPO ni generous sikit dalam bab gaji, kotidak for sure aku leh stay sampai retired - bes tau keje sini, sumer very organised. tak macam skang :( OT pon takde paksaan, juga tak macam skang :(:(

No comments: